Join our team as a corporate senior management assistent

 

"Ons nichekantoor zorgt voor een unieke combinatie van kennis en cultuur. De diepgaande kennis en het netwerk van KWPS leiden tot gevarieerde opdrachten van werkgevers van naam.
Onze omvang staat garant voor een open bedrijfscultuur met teamwork en aandacht voor elkaar. Dit waarborgt dat iedere collega impact heeft, met plezier werkt, zich ontwikkelt en gehoord wordt.
Na zeven jaar werken bij KWPS verveelt het mij nog geen moment."

Patricia Zonneveld, managing consultant KWPS

Wat ga je beleven?

In deze functie vervul je een zeer belangrijke rol bij het managen en uitvoeren van diverse complexere projecten en taken van ons managementteam. Het is een veel omvattende functie met veel diversiteit, binnen een kleine organisatie die de kwaliteit van een grote speler heeft en teamwork, werkplezier, communicatie en initiatief belangrijk vindt. 

Om je een indruk te geven:

  • Je beheert de verschillende arbeidsvoorwaarden van ons team en zorgt voor de financiële afwikkeling van partnerkwesties. Je werkt onder andere op dit gebied voor en met de Financieel Directeur
  • Je hebt een belangrijke managende en uitvoerende rol bij marketing en sociale media in overleg met de Algemeen Directeur en onze Software Engineer
  • Met het management team ben je bezig met het innoveren van interne processen en het op een slimme manier ontlasten van de Consultants
  • Je coördineert de maandelijkse facturatie in samenwerking met de Consultants en je overlegt met de externe Accountant inzake de (uitbestede) boekhouding
  • Je bent, samen met het managementteam, betrokken bij zaken als bedrijfsverzekeringen, AVG en diverse beroepsregels
  • Je overlegt met IT-leveranciers indien zich acute problemen voordoen
  • Je werkt nauw samen met en houdt toezicht op bepaalde taken die ter uitvoering bij de Executive Assistant zijn ondergebracht, die onder andere verantwoordelijk is voor agendabeheer, betrokken is bij dossiervoering en het client-relatiesysteem

Kortom, je wordt voortdurend uitgedaagd in het werk dat je onderhanden hebt en deels zelf creëert. Niet alleen de inhoud van de functie is belangrijk, ook je omgeving. We zijn een klein team met de nadruk op samenwerking, kwaliteit en een goede balans. We zijn transparant en staan graag voor elkaar klaar. Jouw motivatie en ontwikkeling zijn zeer belangrijke uitgangspunten waardoor je de functie mede zelf vorm geeft.

Wat vragen wij?

  • Beschikbaarheid van 28-32 uur per week;
  • Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO-opleiding;
  • Je bent niet taak- maar resultaatgericht;
  • Je hebt affiniteit met financiën, regelgeving en bent tech savvy;
  • Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring opgedaan in een soortgelijke functie en hebt voor en met directies samengewerkt;
  • Je hebt de ambitie om je verder te ontwikkelen en wilt daarvoor ook opleidingen volgen;
  • Je bent flexibel, proactief, kwaliteit- en mensgericht, communicatief, sociaal vaardig en hebt geen nine-to-five mentaliteit.

Wat ga je verdienen?

  • Een goed salaris passend bij je ervaring;
  • Een reiskostenvergoeding, internetvergoeding, laptop en mobiele telefoon
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband (40 uur);
  • Een moderne pensioenregeling;
  • Een collectieve WGA-hiaat verzekering op kosten van de werkgever;
  • Een uniek spaar- en beleggingscollectief;
  • Een contract voor onbepaalde tijd. 

Will you join the team?

Wij hopen het en zien er naar uit kennis met je te maken! Stuur je sollicitatiebrief en cv naar angeladerooij@yer.nl 06-29212392.

NB: acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.