Functieomschrijving
Wij zoeken een vriendelijke en enthousiaste Office Manager die zorgvuldig werkt. Je bent onderdeel van een jong Operations-team van drie personen. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op kantoor en daardoor een onmisbare schakel. Zo zorg je bijvoorbeeld voor alle facilitaire zaken op kantoor, je bent betrokken bij diverse administratieve taken, je hebt een belangrijke rol bij client-events en teamactiviteiten, je lost simpele IT-zaken op samen met onze externe IT-deskundige. Kortom, voorbeelden van een brede rol waarin je veel samenwerkt. Doorgroei en specialisatie behoren tot de mogelijkheden, als je daar open voor staat en aan wil werken, samen met ons.
Omdat onze consultants op hoog niveau adviseren aan onze cliënten en veel samenwerken met advocaten die eveneens een flinke werkdruk kunnen hebben, is ook de binnenkant van onze organisatie uitdagend en dynamisch. Dat maakt deze rol en het teamwork met de afdeling Operations uitdagend en gevarieerd.
Jij en het team staan voorop
Geen dag is hetzelfde en je wordt uitgedaagd in het werk dat je onderhanden hebt en deels zelf creëert. Er is veel aandacht voor de balans van alle teamleden. Je krijgt ondersteuning van het Operations-team en van de Directie. Als jij past bij KWPS en wij bij jou, dan zijn jouw motivatie, jouw werkplezier en jouw balans voor ons het uitgangspunt. Je krijgt vanuit de Directie support om te groeien en je te ontwikkelen. Het draait bij KWPS om de juiste persoon op de juiste plaats en minder om vastomlijnde functies. Je werkt in een stimulerende omgeving waar ieders mening welkom is, ongeacht functieniveau of achtergrond. De sfeer is goed en laat zich als volgt typeren: collegiaal, klant- en kwaliteitsgericht, professioneel, handen uit de mouwen en plezier. KWPS heeft een platte organisatie en korte communicatielijnen met leuke collega’s. We nemen voldoende tijd voor ontspanning in de vorm van uitjes, borrels en lunches.
Wat vragen wij?
Je voldoet bij voorkeur aan de volgende voorwaarden:
- MBO+ werk- en denkniveau;
- interesse in en/of ervaring met bedrijfskundige en HR-processen;
- je bent goed thuis in Office-365 en bent handig met systemen en applicaties;
- je bent flexibel, actief en kwaliteitsgericht;
- je bent open en wil graag dat anderen dat ook zijn;
- beschikbaarheid voor 4 of 5 dagen per week op kantoor;
- je bent een teamspeler.
Hoe zijn de arbeidsvoorwaarden?
- een vast salaris, afhankelijk van je ervaring en kwaliteiten tussen de € 3.200 en € 4.200 op fulltimebasis;
- bovenop het salaris ontvang je;
- 8% vakantiegeld;
- 8% bonus, afhankelijk van de bedrijfswinst en jouw presteren;
- 8% werkgeversbijdrage voor stortingen in pensioen;
- reiskostenvergoeding;
- 25 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
- een contract voor onbepaalde tijd.
Ben jij enthousiast geworden over deze vacature? Stuur je CV en toelichting aan onze externe recruiter: rinske.buitendijk@link2match.nl. Je mag ons natuurlijk meenemen in de copy. Gebruik je daarvoor info@kwps.nl? Alvast bedankt voor je interesse!